Atenció: L’EXCURSIÓ DE DIA 31 DE MARÇ HA ESTAT AJORNADA AL PROPER DIUMENGE 7 D’ABRIL PERQUÈ EL PRONÒSTIC DEL TEMPS NO ERA FAVORABLE. 

Famílies, diumenge vinent (7 d’abril) sortim d’excursió. De Cala Mesquida a Cala Agulla.👣


Cadascú ha d’arribar al punt de partida amb el seu vehicle. Veure ubicació.

L’hora de trobada per començar a caminar és a les 11h. Per tant, en aquest cas sortim de casa (ciutat) i comença la ruta amb el cotxe a les 10h. Recordau la importància de ser puntuals per favor!😉

Feim el recompte de famílies (passam llista abans de començar a caminar per tal de no deixar a ningú), per això és important avisar si feis comptes venir.

Pensau a dur una motxilla amb el dinar, aigua i tot allò que necessiteu. Pels atrevits, podeu dur banyadors.

Animau-vos a gaudir d’aquesta jornada! Una activitat gratuïta per a les famílies de l’escola.

Punt de sortida:

https://www.google.com/maps?q=39.7413527,3.4294623&z=17&hl=es

 

 

SENDERISME EN FAMÍLIA



Com apuntar-se? Si encara no estau al grup de Whatsapp de senderisme, consultau la pàgina de senderisme en família per apuntar-vos.Com apuntar-se? Si encara no estau al grup de Whatsapp de senderisme, consultau la pàgina de senderisme en família per apuntar-vos.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s